Michellejohansson

Alla inlägg under augusti 2012

Av michelle munter johansson - 31 augusti 2012 16:37

ja nu ska jag dra till stallet skriver sen

<3<3

Av michelle munter johansson - 30 augusti 2012 19:10

idag har det varit jätte bra skoldag Musik med mera.....

ja imörn ska jag till mamma..

sen blire torp på lördag<3<3...,

och måndag blire hoppning på THORE eller Hero eller Melker<3<3<3<3<3.

JA idag har jag och emil vart hos elin

   

Ja ja ..

ska göra en header nu.

här är stimorol<3<3

 

och här är bebis Thore

    deta är bästa hästen thore<3<3<3<3<3<3<3

Av michelle munter johansson - 29 augusti 2012 15:58

Ja idag har jag spelat fotboll och så sen har vi haft idrott och stött kula det var kul min kom 5 meter <3

jätte kul i bussen med Emil ,Jocke ,Emilia och Pontus <3

    Ja det står fel namn det ska ju stå michelles-.bloggplatsen.se<3

Av michelle munter johansson - 28 augusti 2012 19:33

  ja idag har jag idag har vi haft matte sv engelska och mera  Jag vill bara skriva att NELLIE BERNTSSON ÄR VÄRLDENS MODIGASTE OCH BÄSTA undom  ja jag följer hennes blogg och den är bäst i världen..


 Ja nu sitter jag och lysnar på linnea henriksson med lyckligare nu  , och  maroon5 med one more night  skriver imorgon <3



....sötisar<3.....

Av michelle munter johansson - 26 augusti 2012 18:04

JA sötast var man när man var liten här kommer lite bilder på mig <3<3

          JA deta är jag när jag var liten nu ser jag inte så ut men väldigt lik <3

                                 <3<3<3<3 <3               <3<3<3<3<3

                            <3                           <3      <3                            <3

                        <3                                  <3                                      <3

                      <3                       Ja deta var Jag                     <3

                          <3                            <3                                       <3

                                <3                                              
                <3

                                        <3           Michelle                 <3

                                             <3            <3                     <3

                                                  
<3                            <3

                                                  
      <3                 <3

                                                  
              <3    <3

                                                  
                     <3

Av michelle munter johansson - 26 augusti 2012 08:55

Ja idag sov jag hos jenny och hoppas många tittar på detta och hälsar för idag fyller evelina min sysster 13 år så gå in på hennes blogg och  skiv grattis i  bara någon komentar snälla hon kommer         bli jätte glad<3<3<33

Av michelle munter johansson - 25 augusti 2012 09:58

så nu ska jag köpa någon utav dom här:

vilken färg

 

och vilken sort:

 

eller

  <3<3<3<3 skirv järna i kommentarerna vad ni tycker<3<3<3

Av michelle munter johansson - 25 augusti 2012 09:43

Godmorgon ja idag blire bröllop för mamma.

Jag ska försöka ladda upp lite bilder snart<3<3

Presentation


Hej jag är en tjej som är 12år och älskar att rida hänga med kompisarna:D
Jag ska sattsa på dressyr tror jag. men min ponny jag har.
Jag rider på ridskola hästen Thore.mm.
sen har jag min arab fight och vi sattaar bara uppot,och min b-ponny stimorol

Fråga mig vad ni vill

4 besvarade frågor

Omröstning

vad saknas till bloggen vad vill ni ha?
 outfit
 bilder
 när jag rider
 video när jag rider
 video när jag tävlar
 mina hästar
 annat skriv det i frågorna

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök saker i bloggen bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Texter och bilder

    my beloved horse you are my life

Mina pojkar/flicka

  Fight

  Stimorol

  Helemint

beloved


Ovido - Quiz & Flashcards