Michellejohansson

Alla inlägg under september 2012

Av michelle munter johansson - 30 september 2012 21:11

Ni måste bara se på deta


Av michelle munter johansson - 30 september 2012 17:15

Hej hej nu har emilia åkt hem till värmland.

vi har ridit fight.

Av michelle munter johansson - 29 september 2012 07:00

Nu har jag och min älskade emilia vaknat och sitter och tittar på tv.

Ja idag ska jag till fight och ha kalas.

Glöm inte MIN FÖDELSEDAG PÅ ONSDAG SKRIV HJÄRNA GRATTIS<3<3

Av michelle munter johansson - 28 september 2012 20:46

idag var dagen sådär först fick jag reda på att en kille gilla mig och sen gick min plast farbror bort så jag va as ledsen sen sa mamma att jag skulle få en överaskning och vet ni vem som komm där......EMILIA MIN BÄSTA KOMPIS SYSSTER HON ÄR BÄST!!!!!!!!!!<3

älskar dig emilia

Av michelle munter johansson - 27 september 2012 21:00

Vad vill ni veta fråga bara på ett par dagar.
Förlåt när det blir två inlägg mobilen dampar

Av michelle munter johansson - 27 september 2012 20:57

Idag har jag varit i skolan vi har haft engelska musik matte och lite spanska.

Ja nu är det gött med ny städat rum ska ha ett litet kompis (kalas)nästa fredag ska bli kul vi ska mysa och titta på twilight.
Juste mitt rum ja nu är det ny städat och fint näst nästa vecka ska vi såtta i lister i mitt rum och fort farande lite stökigt men så här ser det utt nu

Presentation


Hej jag är en tjej som är 12år och älskar att rida hänga med kompisarna:D
Jag ska sattsa på dressyr tror jag. men min ponny jag har.
Jag rider på ridskola hästen Thore.mm.
sen har jag min arab fight och vi sattaar bara uppot,och min b-ponny stimorol

Fråga mig vad ni vill

4 besvarade frågor

Omröstning

vad saknas till bloggen vad vill ni ha?
 outfit
 bilder
 när jag rider
 video när jag rider
 video när jag tävlar
 mina hästar
 annat skriv det i frågorna

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök saker i bloggen bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Texter och bilder

    my beloved horse you are my life

Mina pojkar/flicka

  Fight

  Stimorol

  Helemint

beloved


Ovido - Quiz & Flashcards